luni, 26 decembrie 2011

Semifinalele Campionatului National de Sah pentru Copii


In perioada 17 - 21 Decembrie 2011 a avut loc la Calimanesti - Caciulata Semifinala Campionatului National de Sah pentru Copii si Juniori la grupa de varsta pe care o voi reprezenta incepand cu 1 ianuarie 2012 si anume B12.

Am inceput turneul cu stangul, pierzand chiar in prima runda ceea ce mi-a creat un disconfort teribil. Impreuna cu d-na Mariana Duminica, prezenta la competitie, am reusit sa trec peste acest moment delicat si sa ma impun in urmatoarele partide, asa incat inaintea ultimei runde eram deja calificat in finala. Am terminat competitia cu 6 puncte din 9 desi pot mentiona ca am avut locul I la dispozitia mea in ultima runda insa ... din pacate pentru mine, nu m-am mobilizat suficient.

Finala se va desfasura tot la ... Calimanesti, in luna Aprilie 2012 unde sper sa fac o figura frumoasa.






Meciul pentru locul I - pierdut insa de mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu