marți, 16 august 2011

Cupa Municipiului Buzau - 2011



In perioada 12-14 august 2011 a avut loc Cupa Municipiului Buzau. Locatia a fost, ca de obicei, Grupul Scolar "Costin Nenitescu". Turneul a fost organizat atat pentru copii sub 10 ani (unde a participat sora mea Ioana Otetea - medalie de argint !!) cat si pentru copii sub 14 ani (verisoara mea Ana Maria Daniliuc a castigat o medalie de bronz) si seniori unde am incercat sa imi verific pregatirea de vara.


Ioana Otetea (argint) cu prietena ei, Georgiana Lefter (aur)
Ana Maria Daniliuc (bronz)

Concursul la categoria seniorilor a fost destul de greu pentru mine, reusind sa acumulez abia 3 puncte din 7 runde ceea ce m-a plasat pe locul 5 intre juniorii prezenti la aceasta categorie.

Eu, inainte de prima runda ...
Detalii turneu:
- turneul A (seniori)
- turneul B (copii <10 ani)
- turneul C (copii <14 ani)

Arbitrul principal al concursului a fost neobositul domn F.A. Nistor Slabu care si de aceasta data a realizat o organizare foarte buna pentru care ii multumim.


Inchei cu o fotografie frumoasa de la meciul de fotbal Petrolul Ploiesti - Rapid Bucuresti care a avut loc sambata la Buzau ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu