vineri, 2 decembrie 2011

Concursul National de Sah "Elisabeta Polihroniade" 2011 - 2012



Astazi, 2 Decembrie 2011 a avut loc Finala Sectorului 2 a Concursului National Scolar "Elisabeta Polihroniade"  la Sala Polivalenta din Bucuresti. Aici am avut deosebita onoare de a ma intalni cu doamna Mare Maestru International Elisabeta Polihroniade. Profitand de aceasta ocazie, amintesc aici faptul ca a fost campioana nationala a Romaniei in anii 1966, 1970, 1971, 1972, 1975, 1976 și 1977. De asemenea, a reprezentat cu succes Romania la nu mai putin de 10 olimpiade incepand cu anul 1966.


Noi impreuna cu d-na MMI  Elisabeta Polihroniade inainte de concurs



Concursul a fost unul util pregatirii mele pentru semifinalele nationale din decembrie 2011. Impreuna cu sora mea am reprezentat Scoala Nr. 30 "Grigorie Ghica Voievod". Dupa 6 runde am reusit sa ma clasez pe primul loc, performanta realizata si de sora mea Ioana Otetea la grupa ei de varsta.

Andre Otetea - Locul I - clasele III - IV

Ioana Otetea - Locul I - clasele I - II


Poze de la premiere....










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu