luni, 26 decembrie 2011

Concursul National Scolar "Elisabeta Polihroniade" - Municipiul Bucuresti


In zilele de 10 si 11 Decembrie 2011 a avut loc faza pe municipiu a Concursului National Scolar "Elisabeta Polihroniade" contand ca proba de calificare pentru faza nationala de la Calimanesti - Caciulata din Ianuarie 2012.
Atat eu cat si sora mea, Ioana am reusit sa ne calificam de pe primul loc, eu cu 5 puncte din 5 si Ioana cu 4.5 puncte din 5 partide. Detalii aici.
Ioana, ca de obicei a fost vedeta turneului, reusind sa atraga atentia atat a d-nei Elisabeta Polihroniade cat si a d-lui Primar General Sorin Oprescu. Detalii pe Elisabeta Polihroniade.



M-am bucurat tare mult de aceasta realizare, mai ales ca am avut ca oponenti pe Cezar Zlatea si Alexandru Chivulescu, doi jucatori foarte buni.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu