duminică, 22 ianuarie 2012

Concursul National Scolar "Elisabeta Polihroniade" - Finala Nationala





La inceput de ianuarie 2012 am deschis anul cu Finala Nationala a Concursului National Scolar "Elisabeta Polihroniade", concurs organizat la Hotelul Traian din Statiunea Caciulata. Despre organizare nu am decat cuvinte de lauda, folosirea tablelor de joc electronice fiind in ajutorul parintilor si antrenorilor si aducand o vizibilitate mai mare concursului.


Atat eu cat si sora mea ne-am intors cu nu mai putin de 5 medalii dintre care:

AUR - Ioana - dezlegari
ARGINT - Andrei - sah blitz, Ioana - sah blitz, Ioana - sah practic
BRONZ - Andrei - dezlegari

La sah practic, desi am avut partide frumoase, nu am reusit sa ocup podiumul, ocupand in final locul IV cu 6 puncte din 9 partide, la egalitate perfecta cu locul III, departajandu-ne doar criteriul de varsta. Sper ca sa uit repede acest rezultat care nu ma multumeste.

Andrei Otetea

Ioana Otetea - mai serioasa decat altadata ...

Premiere Ioana Otetea

Premiere Andrei Otetea

Organizatori: Elisabeta Polihroniade, Dan Gabar
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu