joi, 3 februarie 2011

Iarna sahista bucuresteana 2011


Acest concurs la care am participat alaturi si de alti prieteni si colegi (printre care Cezar Zlatea, Radu Cristian Fluerariu, Alexandru Chivulescu si Codrut Cristian) a fost unul atipic pentru mine din cauza remizelor dese cu care, marturisesc, nu sunt obisnuit. Din cele 9 partide ale turneului am jucat doar 8, la una lipsind si am obtinut 3,5 puncte astfel:

Jocuri - 8
Victorii - 1
Remize - 5
Infrangeri - 2

Tinand cont ca a fost un concurs de seniori pot spune ca m-am descurcat destul de bine, cu promisiunea ferma ca jocul meu se va imbunatati pana la Campionatele Nationale 2011.

Ca turnee de pregatire vizez in viitorul apropiat:
- 05 feb 2011 - Sah rapid - Cupa Vacantei (juniori sub 14 ani)
- 26 feb 2011 - 06 mar 2011 - Sah practic - Mem. Ciocaltea - juniori
- 12 mar 2011 - 20 mar 2011 - Sah practic - Mem. Ciocaltea - seniori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu