sâmbătă, 5 februarie 2011

Cupa Vacantei 2011



Sambata aceasta ( 5 feb. 2011) a avut loc concursul de sah rapid - Cupa Vacantei 2011. Dupa 7 runde am acumulat 4.5 puncte si, astfel, m-am clasat pe primul loc aferent copiilor sub 10 ani. Nu a fost cel mai bun turneu al meu si recunosc ca am fost destul de obosit dupa Iarna Sahista Bucuresteana 2011 care abia se incheiase.

Daca cele doua partide pe care le-am pierdut in fata lui Vrajitoru Vlad Laurentiu si lui Untu Marius  se datoreaza valorii si experientei adversarilor (mai pregatiti decat mine), remiza realizata de mine cu Stirbu Sergiu o regret si cred ca puteam face mai mult.

Tot la acest concurs a participat si sora mea, Ioana Otetea care la varsta de 5 ani a obtinut 3 puncte si a starnit admiratia tuturor.

Multumesc organizatorilor si prietenilor mei care mi-au tinut pumnii.



 
 





4 comentarii:

  1. Felicitari, Andrei, si pentru rezultate si pentru blog. La Cupa Vacantei ai aratat si altceva decat ca esti un bun jucator de sah: ca esti un baiat onest si ca nu apreciezi impostura, felul in care altcineva castiga trisand. Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere