joi, 8 septembrie 2011

Turneul International de Juniori Mici - Bucuresti 2011


In perioada 3-7 Septembrie 2011 a avut loc la Clubul Seniorilor din Parcul Plumbuita, Sector 2, Bucuresti Turneul International de Juniori Mici in organizarea cluburilor Juventus si Apa Nova, ambele din Bucuresti. Au participat sportivi din mai multe tari precum Romania, Moldova, Bulgaria, Serbia printre care m-am numarat si eu cu sora mea, Ioana. Organizarea turneului a fost una excelenta, dintre organizatori amintind pe domnii Ioan Georgescu, Radu Sofran, George Taga si Florin Coman.

Rezultate blitz - aici.
Rezultate sah practic - aici

Evident, vedeta turneului a fost iar sora mea care a reusit sa bifeze 4 puncte din 7 la numai 6 ani ceea ce a clasat-o pe locul III la fete sub 10 ani. Eu a trebuit sa ma multumesc cu o medalie de bronz la blitz intrucat la sah practic am inregistrat o infrangere neasteptata in prima runda care mi-a afectat punctajul general de asa maniera incat inainte de ultima runda nu mai aveam nici o sansa la medalie. In final m-am clasat pe locul VIII cu 5 puncte din 7 meciuri (4 victorii, 2 remize si o infrangere).  

Poze de la turneu










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu